adminler bu postu silmeli bence resmen bilerek yazdı ve gitti kimseye cevap vermeden… kalkmış biri de ordan çıkmış mama su ile yapılır, su verilmez demiş. resmen şaka mısınız sizler yaa… mamanın tadının şekerli olduğunun, vücutta durdukça sabunlaşan bi madde olduğunu bilmiyorsun galiba sen. anne sütü ile mama bir mi. kaldı ki anne sütü alan bebek bile su içmeli. akşam akşam çok sinirlendim… Yazık sizin bebeklerinize. ALLAHIM korusun onları, anneleri malum.