Postlarını şöyle bi okudumda kendi yediğin haltları hep başkasının gibi anlatmışsın, ne hikmetse senin kızın 18 aylıkken komşu kızı 18 aylık 11 kilo annesi yoğurt şeker ekmek veriyo zayıf diye yazık yavruya yazmışsın, senin kızında 11 kiloymuş yediğin haltın yanlış olduğunu biliyorsun insanlar linçler diye komşu kızı diyorsun, kendi oğlunun kilosunu ablamın oğlu linçlemeyin diyorsun. Linç yemekten korktuğunun yarısını allahtan kork yazık o bebeklere saçma sapan şeylerle şişirmişsin yavruları