P_M_A canm benım bebeğimde 1 aylık benide emmiyor sutumde az cıkıyor fakat ben ac bırakamam mama verıyorum çogunlukla mama ile beslenıyor sma kullanıyodm ishal yaptı aptamile gectım doktora gitmiştik mama için rapor yazarm demişti bı dahaki gidişimizde rapor oluyosa istıycem sende bi doktoruna söyle sütüm yok mama için rapor yazma durumunuz varmı de daha uyguna alırsın en azından