P_M_A Canım sana ac gibi geliyor olabilir mi, gazlı bir bebek de olabilir aynı benim bebeğimi anlatıyorsun resmen bizde 20 günlükken kolik başladı yani gaz sancıları bitmek bilmeyen… hep açmış gibi davranırdı mama veririm içer 60 90 fark etmez sonrada kusardı yani sen iyisini bilirsin ama bende sütüm yok sakardım meğersem varmış da bebeğim sadece memede sakinlesitgi için ve anne sütünün ağrı kesici etkisi olduğu için emmek istermiş