P_M_A Asilinannesiiiii anne sütü artık hiç almıyor sadece mama içiyor artık 2 3 saatte Bi 100ml içiyor oda tam bitiremiyor bile kalıyor bazen zorla vermiyorum aç olursa kendisi bitiriyor 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ bilemiyorum
Asilinannesiiiii P_M_A canım sen mamayı verdikçe anne sütünü neden alsın zaten biberondan hızlı ve bol akar. Bence senin buna bı çözüm bulman lazım. Emzir arkasından mamayı ver.
P_M_A bburcu 60 la doysa canım bidaha istiyor bidaha yapınca da tam içerken uykuya dalıyor beni hiç emmiyor artık kilosu da en son 2bucuktu zaten 2810 kilo doğdu
bburcu P_M_A benim kızımda 2520 doğdu 15 Cc ile başlattılar. Gaz yüzünden yedikçe yemek istiyor bebekler maalesef. Ben uzun süre 30 cc verdim ondan sonra 40 60 diye arttırdım
P_M_A Bebek-annesi aynen bazen kucağıma aldığım gibi susuyor diyolar alışmış kucağa 🤦🏻♀️ Vala doktora gitsem aşı zamanı tekrar kilosu hakkında konuşacam
Bebek-annesi P_M_A aslında belkide bizim kokumuzu istediği için ağlıyordur sadece. Alışma değildir. Ya zaten emzir gazını çıkar derken alışır ki her bebek.. herkes konuşuyor herkes lohusalık zamanında duymamaya çalışmak gerekiyor.
P_M_A Oznur2611 aptamile geçmek istedim ama bir sürü tantana ettiler bu cpcuk çok küçük daha mama değişme olmaz 6aydan sonra olur falan diye oyüzden tekrar bebelac aldım
Oznur2611 P_M_A hayır istediğin zaman değiştirebilirsin herkes değiştiriyor her mama her bebeğe uymaz
P_M_A bburcu valla bebek büyütmek çok zor helede zorluklar içindeyken milletin lafı sözü hiç bitmiyor 🤦🏻♀️ artık yoruldum valla kaçaçak sığınacak yer arar oldum öyle böyle büyüyor bakalım
Smryna P_M_A canım belki sütun yetiyordur mama fazla geldiği için kusuyordur. Sma bende kullanıyorum. Çok iyi evet şuana kadar en eski mamadir sma