Anneciikk terkediliyomuş gibi hissettirmeden alıştırırsan odasını severse hiç sorun yok canım. Bzm kız 4aylıkken beşiğine sığmamaya başladı büyük bi anne yanı alamadık odamız küçük, sepet beşik tarzı bişeydi eli kolu çok çarpmaya başladı çok uyanır oldu biraz aramızda yatırdık olmadı odasına alıştırdık. O da keyifli çok şükür uyanınca bikaç ağladı hemen koştum yanına korkmasın diye, şimdi sabah uyanınca kendi kendine bakınıyor oynanıyor yatakta canı sıkılınca sesleniyor☺️ Dert etme kendine hiç😊