6aylıkken alıştırma girişimlerine başladım 15/20gündür odasında yatıyor kızım 7.5aylık şuan. Çok rahat ettik ayrı kalmak zor geldi evet ama onla birlikte yatınca çarpıcam diye kazık gibi yatıyordum, eşim koltukta uyuyordu 3ümüz yatınca daha perişan oluyorduk. Odası odamızın hemen dibinde zaten yattığım yerden kafamı uzatınca bile görüyorum, çıt sesini duyuyoruz. O da yatağında daha rahat yatıyor döne döne uyuyor. Sabahları yanıma alıp bikaç saat sabah keyfi yapıyoruz sadece. Erken ayırmak herkes için en hayırlısı. Aramızdaki bağın da zedeleneceğini düşünmüyorum hiç.