Anneciikk 14 aylık oğlum ikinciye hamileyim . Bugün odamızı ayırdım. Ama çok zor geldi ağlıyorum resmen 😢😢😢 dayanamıcam sanırım. Sizler kaçıncı ayda ayırdınız yanınızdan . Ben çok üzülüyorum uyuyamıyorum
Deletedmom5447 Anneciikk oglum 19 aylik 3 yasa kadar syirmayi düşünmüyorum biraz erken olmus evet ama zamanla alışırsıniz ikinizde
Dilaramina Anneciikk hiç uyanmıyormu bebeğiniz uyanır ağlarsa duyacakmısınız? Benim oğlum o kadar deli yatıyor ki uykusunda oturuyo ayağa bile kalkıyo o yüzden sasırıyorum oda ayıranlara 😂
sagittarius_mom Deletedmom5447 ben de 3 yaş a kadar ayırmak istemiyorum bakalım ilerde bir değişiklik yapmasam kıyamıyorum ona
Evrim07 Smrenes ya ne güzel benim oğlum şuanda 7 aylık benimle uyuyo çok şükür sorun yok gece uykularında ama emzik ağzından düşünce uyanıyo beni hissetmesin yanında deli gibi uykusu olsun uyanıyo ben yanındaysam koca adam gibi sarılıp uyuyoruz ama yoksam dedğim gibi bide bişey sorucam size bu akşam mama sı veriyorum ben 3 saate bir kere bunu ben nezaman kesicem yani akşam uyuyup sabah uyanacak yani zor geldiğinden dğl alıştım zaten de marak yeğim için
Anneciikk Dilaramina geceleri çok uyanıyordu emzirmeyi azalttım gece hiç vermiyorum meme o yüzden az kalkıyor . Tam karşımda ki oda da baya yakın ve görebilicrğim yerde sesini de duyarım zaten pimpirikli bi insanım ve çok üzüldüğüm için derin uykuya dalmam çıtına uyanırım 🥺 keşke ayırmaya mevbur olmasaydım.. çok zormuş. İkinci gebeliğim korunarak oldu yoksa hiç istemiyordum baya süre
SedaMeyra Dilaramina kızım uyanıyor ayaga kalkip yanima geliyor elimden tutuyor odasina gidiyoruz tkrar uyutuyorum ve çıkıyorum. 26aylik daha onceleri de yatagina oturup ağlardı duyardi giderdim yanina tekrar uyuturdum.
Mom62636362 Anneciikk 4 ya da 5 aylıkken kendi odalarında yatırmaya başlamıştım sanırım net hatırlamıyorum.
Senemmm11 Anneciikk bende yaşına girince ayırmayı düşünüyorum odasini. Şuanda ortamızda yatiyor insallah ayırırken zorlanmam benimde aklımda sürekli sorular var uyanirsa duyar miyim şimdi yanımda yatıyor o zaman ayrı odada nasil olacak vs diye düşünüyorum sürekli
Anneciikk Senemmm11 uyanırsa duyarım muhtemelen tam karsımda ki odamda yakın bana görebiliyorum yani ama bir yanım boş kaldı sanki 😢
Esmece Senemmm11 Bizde ortamiza alırdık bazen ama her yanım tutulurdu çocuğu ezmeyelim diye sabaha kadar 10 kere kalkar dururduk rahat olmuyor yanimizda kendi beşiginde yatıyor o yüzden siz nasıl rahat ediyorsunuz 🙊🌹
berkusbalii Anneciikk kızım 2 yaşında ben hala hazır değilim odasını ayırmaya. Keşke daha önce yapsaydım şimdi hiç cesaret edemiyorum bende
Anneciikk berkusbalii benim ki cesaretle alakalı değil yani sesini felan duymam diye bi korkum yok ama duygu anlamında çöktüm yani uyku felan sıfır çok üzülüyorum
SedaMeyra Anneciikk onunda sizinde kişisel haklari var sınırlarınız var. Kendi odasında uyuması onun icin daha iyi. Size bağımlı değil bağlı olması için.
Duyguercnn Benım kızım hep doğduğu gundern beri kendi odasında uyudu ben onun yanında uyuyodum 3. Ayda kendı odama gectim😊
Anneciikk Duyguercnn aslında güzel yapmışsınız şimdi ben ona alıştığım için çok üzülüyorum..bir yanım boş gibi
Smrenes Anneciikk kamera var ordan bakıyorum arada ilk günler zor gelmişti uyanırsa ya duymazsam falan diye ama dönse bile duyuyorum o yüzden o da biz de rahatladık..
janjana Anneciikk kamerali telsiz edinip 3.ayin basinda odayi ayirdim. Nefesini dahi duyuyorum zaten telsizden, izleyebiliyorum, ihh dese hemen yanina gidiyorum. Odasina gectiginden beri daha rahat uyuyor. Huyu degisir mi korkar mi ileride onu bilemem :)
Anneciikk janjana maşallah inşaallah değişmez .. inşalalah benim oğlumda kolaylıkla alışır benim alışmam çok zor olucak o kesin de
Biscolataerkegim sagittarius_mom Ay bence bilinçlendikçe çok zor olur size de yazık. Ablamın 2 çocuğu var biri 4 diğeri 6 yaşında hala anneleri olmadan uyumazlar . Kendi odaları da var ama hiç orda yatmiyorlar babalarını başka bir odaya atmışlar yatak odasında ablamla çocuklar uyuyor ve çok pişman küçükken ayrı odada uyumaya alıştırmadıgı için
Pankek Anneciikk Benim tavsiyem birkaç hafta o odada yatın beraber💞 1,5 yaş ideal. Çocukta istemediğiniz güven problemleri oluşmasın
Mom62636362 Anneciikk yok hayır kendi odamızda değil oturma odasındaydık, kanepede uyuyamıyordum, daha iyi oldu
Biscolataerkegim Anneciikk 9.ayda ayırdım önceki evde başka oda yoktu besiği bizim odadaydı. Yoksa ben çok daha erken ayirabilirdim çünkü kesintisiz uyuyan bir çocuktu 😊