Azraaa02 Anneciikk uyanıyorlar tabi İnan çok zorlanıyorum ikiz gibiler yarım saate bi kalkıyorum. Mecbur oğlum 1 buçuk yaşında ama bensiz asla yatmaz gece 3 defa uyanır su ister çok susar gece yedirip yatırıyorum Ya. 2 tane beşik var odamda alıştık artık canım Canları sağolsun inşallah 3 yaşında ayıracağız bizde
Anneciikk Azraaa02 ay rabbim yardım etsin benim oğlum inşaallah alışır hayırlı bir şekilde.. tabi bende..
janjana Pinars motorola lux64. Ses kalitesi inanilmaz iyi. Cekim gucu eve bagli bence, bizde bir uctan diger uca kusursuz cekmiyor ama bizim evin duvarlar asiri kalin, yalitim biraz abartilmis.
BademsMam Anneciikk 14 aylık erken olmuş ayırmak için bence en az bir 3 yaş olması gerekli. Kendini güvende hissetmez
Esmece Senemmm11 Bizde ortamiza alırdık bazen ama her yanım tutulurdu çocuğu ezmeyelim diye sabaha kadar 10 kere kalkar dururduk rahat olmuyor yanimizda kendi beşiginde yatıyor o yüzden siz nasıl rahat ediyorsunuz 🙊🌹
Senemmm11 Esmece ben yatağın bir ucunds babasi bir ucunda yatiyoruz. Ortada bebek yattığı için o bilinçle uyuyoruz bi sıkıntı yasamadik şimdiye kadar 😊
Mom0791 Anneciikk kızım 8 bucuk aylık odasını ayırdım benım ıcın cok zor oldu ama sımdıden alışsın istiyorum
Evrim07 Smrenes ya ne güzel benim oğlum şuanda 7 aylık benimle uyuyo çok şükür sorun yok gece uykularında ama emzik ağzından düşünce uyanıyo beni hissetmesin yanında deli gibi uykusu olsun uyanıyo ben yanındaysam koca adam gibi sarılıp uyuyoruz ama yoksam dedğim gibi bide bişey sorucam size bu akşam mama sı veriyorum ben 3 saate bir kere bunu ben nezaman kesicem yani akşam uyuyup sabah uyanacak yani zor geldiğinden dğl alıştım zaten de marak yeğim için
Smrenes Evrim07 8 aylıkken gece beslenmesini de kestim çoğunluk mama yiyordu zaten geceleri su içiriyoedum öylelikle alıştı ama yine de sabahları ilk işim mama vermek oluyordu kahvaltıya kadar tok tutsun diye.. Tabi aralarda geceleri çok ağladığı oluyordu çok acıkmış oluyordu tabi onlar da yine de içiriyordum uyumuyordu çünkü ama sonrasında alıştı ve gece uykuları düzeldi.. Belli bir düzen de olunca alışması da kolay oluyor
sagittarius_mom Biscolataerkegim o kunda haklısınız çok fakat eviniz dublex olduğu için odası aşağıda çok uzak kalıyor iyice ayarlama yapıp öyle geçirmem gerek kıyamıyorum :/
tombikdonerkankasiiskender Anneciikk bizde 11 aylığız bende hamileyim ekimde doğum inş yazın ayırmayı düşünüyorum ama bende duygusal olarak çok zorlanıcam sanırım 🥺
Anneciikk tombikdonerkankasiiskender birde ikinci doğacağı için ayırıyorsun ya iyice vicdan yapıyor insan 🙄
SedaMeyra Anneciikk onunda sizinde kişisel haklari var sınırlarınız var. Kendi odasında uyuması onun icin daha iyi. Size bağımlı değil bağlı olması için.
SedaMeyra Dilaramina kızım uyanıyor ayaga kalkip yanima geliyor elimden tutuyor odasina gidiyoruz tkrar uyutuyorum ve çıkıyorum. 26aylik daha onceleri de yatagina oturup ağlardı duyardi giderdim yanina tekrar uyuturdum.
curly_mom Anneciikk çok güzel bi zamanda ayırmoşsınkz bence. Benim oğlum 10 aylık, yaşından sonra en fazla 14 15 aylıkken ayırmayı düşünüyorum.. İlk günler zor oluyomuş sonra bebek de daha rahat ediyomuş 🤷🏻♀️