Mytinyson canım bizim sarılığımız 3 ay sürdü ilk gittiğim Dr da bize aynı ilacı verdi ama ben vermek istemedim araştırınca ağır bir ilaç olduğunu gördüm yan etkileri de baya çoktu sonra başka bir Dr a daha gittim biz bir çok doktorlar vermiyoruz böyle bir durumda o ilacı yan etkisi çok yarından çok zararı olabilecek bir ilaç dedi kan tahlili idrar tahlili istedi eğer altta yatan başka bir sebep yoksa uzamış deriz 3 aya kadar demişti tahlillerimiz normal çıkmıştı şükür 3 aya geçti araştırın tabi ama bence kullanmayın gerek yok okadar ağır bi ilacı bebeğe vermeye