ezgibayir bizimde uzayan sarligimiz var . Benim kan grubum 0 pozitif oglumunki a pozitif . Bundan midir yoksa anne sütü mu Doktorlar net bir sey demedi kan grubu tetikler dediler 🤷🏻♀️🤷🏻♀️. Bir de idrar tahlilinde idrarda bilirubin negatif yaziyordu . Acaba vucudu bilirubini atmiyor mu 😬😬 doktor kakayla atiyordur demis ama 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ kakayla atilirsa dışkı rengi yesilimsi koyu tonda mi olmasi lazim ? Diskimiz sari veya hardal. 1 ayda degerimiz 14.5ten 11.65e düşmüş. Tekrar çıkma olasılığı var midir. Ay cok soru sordum hakkinizi helal edin