Bebeğim 2 aylık oldu ama hala sarılığı geçmedi. Kilosu çok iyi. Her bezini açtığımda kakası çişi var. 3 farklı doktor bu çocuğun sarılığı yok, sarışın bu çocuk diyip yolladı beni. 4. Doktor ise gözünün kenarındaki sarılığı görüp tahlil istedi ve değeri 8 çıktı. Luminaletten isimli epilepsi hastalarında kullanılan bir ilaç verdi ama çok korkuyorum. Bu ilacı kullanan var mı sarılık için. Faydasını gördünüz mü?