Mytinyson elbette karar senin ama anne sütünü kesme bu gibi durumda doktorlar bol bol emzirin diyor ne olursa olsun ilaç sarılığı çabuk düşürür zaten 2 aylık olmuş dahada artmaz bizim 40 günlükken 14 çıkmıştı ona istinaden Dr kan idrar tahlili istedi ama sizinki düşmüş zaten korkmayın geçer Allah’ın izniyle