Ahmetaslanannesi Bende sorsam hangi marka l koltuk aldınız memnun kaldınız ayrıca Internetten mi aldınız bende düşünüyorum
Katya Ahsen_ahsen eğer misafir ağırlayacağınız bir odaya almak istiyorsanız almayın. Çok kullanışsız.
2bebeannesiii Ahsen_ahsen Daha bugün eşime dedim ki olur da ilerde kendi evimize geçersek L koltuk almayalım 😂 Aslında çok güzel seviyorum da ama evin şeklini hiç değiştiremiyorum bide çekip arkasını temizlemesi tık zor oluyo 🤷♀️
Tasbebek_ Ahsen_ahsen ikinci bir odanız ve orada oturma grubunuz varsa alın ben çok memnunum ama misafir geldiğin de zor oluyor illa ki ikinci bir oturma grubu lazım
Busranehirmila Ahsen_ahsen benim evimde L koltuk var evlendiğimden beri çok ama çok memnunum iyi ki klasik takım almamışım ama bunu sevmeyen de var tercih meselesi ☺️
Ahsen_ahsen Busranehirmila evet memnun olan çok, ama benim misafirim çok geliyor bu sebeple vazgeçtim. Teşekkür ederim cevap için 🌸
Simurg Sadece siz oturacaksanız yani misafir ağırlayacak başka odanız varsa alın. Ama bı sure sonra sıkılma ihtimaliniz de çok yüksek çünkü odanın dekoru pek değişmiyor l koltukta. Hani canimiz sıkılınca odayı degistiririz ya o imkan pek olmuyor 🤭
Ahsen_ahsen Simurg evet vazgeçtim bende zaten. Her şey güzellik değil. Kullanışlı olması önemli. Benim odamda kullanışlı olmayacak gibi görünüyor teşekkür ederim cevap için 🌸
hkubra Ahsen_ahsen benimde vardı ama hiç rahat edemedik kalabalık aileleriz sigamadik yani 😀 sattım onu oturma grubu aldık oh miss dünya varmıs dedim😀
Ahsen_ahsen hkubra bende vazgeçtim. Bizde kalabalığız giden gelen çok oluyor. İyi ki sormuşum ya :D teşekkür ederim cevap için
eymenkerem Ahsen_ahsen ayri bir misafir odaniz var ise en güzeli köşe takimlar minik odalara. Benim misafir odam harici Amerikan mutfak yani oturma odam ve mutfak beraber cook kullanışlı oluyor köşe takımı ben seviyorum hicbir zararını görmedim 10 senedir
Eslemsmom Ahsen_ahsen bende L koltuk kullanıyorum çok da memnunum ama bi sayfada L koltuk gördüm 2 üçlü haline de dönebiliyo ben çok beğendim. L koltuğum odama göre özel ölçü yapıldı kiradayım başka eve geçer de bu koltuk uymazsa kesinlikle ondan alırım. Çok güzel.
Cansudurmaz Ahsen_ahsen sizde içinize sinen bir şeyi alırsınız inşallah 🥰 misafirleri boncuk gibi dizip eşimle iki tekliye kuruluyoruz🥲😂