Ahsen_ahsen benim normal koltuk takımım vardı heves ettim L koltuk diye diye neyse aldık ama o kadar pişman olduk ki sonradan… Bir misafir gelince esimide benide gülme tutuyor.. Ve şu yanıda kötü koltugun yeri sabit diye sende hep aynı tarafta oturmak zorunda kalıyorsun haliyle en kaliteli koltuguda alsan inan ki çökme yapiyor.. Biz alalı 6 ay olmadi çökme başladı bile… Yani canım çok iyi düşün.. Görüntü olarak Evet super ama kullanış olarak malesef.. 😊