Ahsen_ahsen benim var çocuk olmadan önce çok memnundum ama şimdi değilim. Oturma odasında üçümüz sığamıyoruz geniş olmasına rağmen . Bir kişi misafir gelse bir kişi için salonu açmayım diyorum tıkış tıkış oluyoruz . Altını bilerek yüksek aldım silmesi süpürmesi kolay olsun diye ama oda kolay değil. Odanın şeklinden bunalsam değiştirmek istesem değiştiremiyorum çünkü köşesi ters düşüyor . Bende çok hevesle aldım dediğim gibi çocuktan sonra zor oldu benim için. Ama hevesin varsa al amaaaan içinde kalmamış olur. Birde dipnot eğer alacaksan yanına bir tane tekli falan al