ozge3747 Maviyesil121212 Aslında şöyle hani ödeme ekranında en son bir doküman oluyor ve siparişi onaylıyor musunuz diye soruyor ya, orada teslimat ücreti varsa ya da toplam ne kadar indirim olduğu yazıyor. Ama dediğim gibi 5-10 tl varsa da karttan çekmişlerdir.
Maviyesil121212 ozge3747 evet indirimler gözüküyordu ama teslimat ücreti yoktu, yokmuş da geldi siparişim teşekkür ederim :)
kuzeyto Maviyesil121212 ben hep yapiyorum arada haber vermeden muadil urun getiriyolar ama onemsiz seyler de oldu genel olarak memnunum
zeynepzeze Her hafta sipariş veriyorum aşırı aşırı memnunum. Taşıma derdi, markete gitme falan yok çok rahat oluyor
kuzeyto Maviyesil121212 ahahaha yok o kadar da degil ama cok kampanya oluyor cesitli urunlerde ben haftada en az bir siparis veriyorum
nazanay Maviyesil121212 Ben bir donem yapiyordum ama getir ciktiktan sonra migrostan yapmadim bir daha. Migros belirli saatlerde getiriyor siparisleri, getir ise hemen getiriyor.
Maviyesil121212 nazanay şu getir’i de çok övmüşler indireyim bari, nasılsa bütün illeri kapsıyormuş artık