Maviyesil121212 Ödeme yaptığınız sayfada teslimat ücreti olup olmadığı yazardı aslında ama 150 tl üzeri bazen teslimat ücreti olmuyor olsa da karttan kesmişlerdir onu. Kartla ödeme yaptıysanız kapıda herhangi bir ücret ödemiyorsunuz. Sadece atıyorum bir siparişiniz yok sizi telefonla arıyorlar bariz miktarda ürünlerde ekleme çıkarma yapılırsa o zaman ödeme çıkar ama daha hiç başıma gelmedi. Poşet ücreti de vermiyorsunuz belki onu da kesiyorlardır. Zaten poşetlerin içine fişi koyuyorlar