AkileUgur Merhaba ben normalde kendi hesabımdan yapıyordum alışverişi, yeni üyelere 30 TL indirim olduğu için bu kez eşim adına yapmıştım. 30 TL indirim gözüküyordu. Ama karttan çekilen tutar indirim yapılmamış hali. Birde eksik ürün vardı para iadesi yapılmamış yardımcı olur musunuz ?