Bizde bugun bexero olduk huzursuzluk var ama henuz ates yok sukur insallah olmadan atlatiriz 🙏 bu gece uyku yok yani
Birde bu asilar nekadar pahali degilmi ?
Benmi boyle dusunuyorum durumu olmayanlar kit kanat gecinenler napiyo yaptirmiyolarmi bebeklerine 😥