Linamommg Kubrasen93 yarın gecermı acaba bızdede ates yok huzursuzluj var kustu ıkı defa yesıl kaka yaptı
Kubrasen93 Linamommg suan ayagimda salliyorum huysuz uyusa bile koyunca uyanio Atesi 37 henuz Doktorumuz bir gunluk sadece huysuzluk ates yapar dedi ertesi gun biseyi kalmaz dedi bacaginda kizariklik sisme yanma olabil dedi
atlaspasa Linamommg biz bexero ile başladık. 7.ayda ilk doz 10.ayda 2.doz oldu. 13.ayda 3.dozu olcaz sonra nimerixe başlayacaz. o da 2 doz olcak sanırım çok emin değilim.