Eminasmomm ben de aynı durumu yaşadım 20.günümdeyim muhtemelen hem bormal doğum süreci hem sezeryan olduğu için bu kadar zor geçiyor. ameliyattan sonra çok ağır geçti koridorda millet yürürken ben kalkıp oturamıyordum bile psikolojikmen bi ara hiç iyileşemeyecek gibi hissetmeye başlamıştım birde kovidli öksürürken zorlanıyordum dikişim öyle acıyodu ki kesin patladı diyordum hatta kanadı bi kaç kere ama yanımda görümcem vardı iki sezeryan olmuştu tecrübeliydi sürekli zihnen beni o rahatlattı bunlar normal olacak geçecek diye 5.günümde de karnımı sardı ilk günler olduğı için çok sıkmadı ondan sonra kendi başıma bişeyler yapabilmeye başladım karnımı açınca nefesim kesilir gibi oluyordu hala da sürekli sarılı duruyor hem sıcak tutuyor hem ayağa kalkınca karnım aşağı doğru yığılıp canımı acıtmıyor