Eminasmomm benm 10 saat suni sonu cu 0 acılma ile spinale aldılar iğne etki etmedi uyuşma mışım yani.. kesiyi hissedin ce hemen acilen igne vurulup genele aldılar doğum sırasında bile Dr bana neredeyse hiç uyuşmadığımi ellerimi vs sürekli oynattgmi 100 kişiden 5 in de olabilcek bseyi yaşadığımı söyledi vs vs derken doğumdan çıktığım da karnımda kum torbası ile odama götürülüyordm o anda acıdan ölcektim nerdeyse … Cokkk narkoz vermişler zaten uyutmak için hepten mahfoldm yani… Derken oğlum da kakasini yemiş 1 saat geç geldi oğlum gelene kadar hicccc durmaksizn ağlamışım oğlum kucağıma verildikten bir saat sonra acılarım aglanmayacak kdr azaldı annem hemen kalk yürü dedi ilk kalkış vs bnce normal di acıdı ama tabiki .. sonra sanki hiç doğum yapmamış gibi koridorda bayaaa yürüdüm eve gelene kadar iyiydim de ne verilen iğneleri ne hapları hiç kullanmadım huyum değil ilaç kullanmak ama aptallık bnce çünkü boşuna verilmedi yani o kan ilaçlari, kan sulandırıcı iğneler vs.. sonra benim ağrılarım fulll sağ tarafta yanma şeklinde oldu uzanıp kalkarken bayaaaa canım yandı ama yinede hiccc yatmadim deli gibi iş bile yaptım ama fena şekilde sag tarafım hep yandı heppp acıdı nerdeyse geçti derken 25. Gün de bayaaaa acıdı sonra komple bitti. Bnce 1 ay acının yaşanması normal yani…