Eminasmomm bende normal doğum sancısı vs çektim 1 gün boyuncaa açılmam ilerlemeyince sezeryan istedim yani normal şuan iki doğumununda yorgunluğu, etkisi oluyorr ama kolay toparlanma için kesinlikle evin icjnde bol bol yürü ve su iç sen inanırsan kendinee olur bu iş ☺️ sizlamalar gayet normal 1 yıl oldu hala üsüdüğümde hissediyorum yaramın açığını çok aşırı bir sorun yoksa içiniz rahat olabilir ☺️