Eminasmomm bende normal doğum beklerken acil 2gün hastanede yatıp ciğer geliştirici iğne ve serumlar vuruldukran sonra doğurdum sezeryanla… Allah doktorumdan razı olsun, 1hafta en fazla 10günde iyileştim. Şimdi 3ay 6günlüğüz.. ilk 3gün ağrısa bile mutlaka fazlasıyla gezip su içmek lazım demişti doktorum, ameliyatdan sonrakı gün kalkıp gezdim bolca, bebeğime bile baktım hiç vermiyordum hemşirelere.