Mombaby123 canım ben oğluma 3 aylıktan beri hergün bir çay kaşığı veriyorum doğal olmasına dikkat et hem bağırsak sorunu yaşamadık hemde kemik gelişimi çok iyi oğlumun ben ona bağlıyorum hem zeytinyağı hadislerdede geçiyo şifa kaynağı oğlum şuan 1 yaşına giricek hala iki gğnde bir veririm hiçbir zararını görmedim