Prensesannesii34_ Mombaby123 ağır olmaz ama sade verme emziriyorsan sütünle karıştır mama veriyorsan içine kat . Sade verirsen Allah korusun boğazına kaçar hemşerim genzini yakar
Haticekablan Mombaby123 ne zaman dan itibaren verilebilir peki bilginiz var mı 1 ayligiz gaz sıkıntımız var kaka yaparken ıkınıyo faydası olur mu şuan erken mi zeytinyağı vermek icin
Mombaby123 Haticekablan canım ben o aylar gaz damlası bile 2 kere verdim bence bırak kendi kendine çıkarmayı öğrensin bagirsaklari alissn benm kızım Smdi kendi kendine cikariyo com gaz sancısı olmadı ama ben yediklerime de dikkat ediyrm
hnur52 Elbiii canım gaz için olurmu bilmem ama burda bikaç doktor kabızlık şikayetlerinde yenidoğandan itibaren üç günde bir biraz verilmesinde sorun yok diyor gaz için doktorla görüş bence çok küçük olduğu için
Haticekablan Mombaby123 bende gaz damlasi hiç kullanmadım yediklerimde sayılı insallah hepimiz kolayca atlatırız bu süreci teşekkür ederim
yademila-48 Mombaby123 gaz damlası da relactaz var o çok iyi ama zeytin yağı bir çay kaşığını geçmemeli ve çok sık olmamalı
Btl-89 Mombaby123 canım bende veriyorum mamasına 1 çay kaşığı katıyorum kabızlık problemi mi var yavrum bazen çok sıkıyo kendini bu sefer poposu yara oluyor
Mira25 Mombaby123 ben 1 aylıktı günde 1 defa veriyordum kabız olmuyordu ee pişikte olmuyodu bu sayede hemde kilo alımınj hızlandırıyodu hiçte bir zararı yok