Mombaby123 Hayrli akşamlar kızım 3 ay 9 günlük doktorumuz sabah akşam 1 çay kaşığı saf zeytinyağı ver dedi ağır olur diye dusundum zeytinyağı kullanan var mı??
Huysuzbebe Mombaby123 Ben kullandım bir zararını görmedim aksine zeytinyağı olmasaydı bebeğimin kabızlığıyla asla baş edemezdim 🤢🤢
glytr- Mombaby123 ben veriyorum günde 1 sefer kolay kakasını yapıyor kabız olmuyor gaz problemi de yok çok şükür
Katarsis Mombaby123 verilebiliyormus bi uzmandan dinlemiştim ben de 1 çay kaşığı kabizligina anneler verebilir demişti güvendikleri bir markanınkinj
Mombaby123 Bebegimm1 inan o kadar sey sordum ki onu sormaya fırsatım olmadı ama muhmetelm bağırsak için falan demişdr
Mombaby123 glytr- bizimde gaz problemiz cok yok ama yediklerime çok dikkat ediyorm kabızda degil niye diye soramadim o an aklıma gelmedi
Mombaby123 Katarsis market zeytinyağı olmasın dedi organik doğal diyolar onada pek güven olmuyo ibrahim saracoglunun var en güvenilir o ondan alacam galiba
Bebegimm1 Mombaby123 kabızlik varsa önermiştir ama yoksa rahat yapiyorsa niye kullanman için önerdi ki bi sorun tabi siz ama ağır gelmez mama falan yiyorsa biberonun icine koyabilirsiniz ben kabız oldugunda ablam 1 çay kasigi mamanin içine koy demisti o sekilde yapar demisti
glytr- Mombaby123 ben dıkkat etmiyorum çok fazla kuru baklıyat falan yıyorum bağırsak gelişimi için de iyiymiş öyle demişti doktor siz bilirsiniz tabi ama bence verin zararı olmaz 😊
Fulyaalinmina Mombaby123 ben doğduğundan beri kullanıyorum sagdigim süte veya mamasina hergun 2-3 çay kaşığı veriyorum gaz sıkıntımız bu sayede bitti kaka mizi da hergun yaoiyir doktor gelişimi içinde iyi olduğunu söyledi
emation55 Bnada doktorm gaz için demişti günde 3 çay k. Kadar vereblrsn die bnde arada veriorm çok rahatsz olduğu zaman bizde 2 aylığız
Mombaby123 glytr- aslnda onlarda süt yapıyor ben korkumdan yiyemedim bi kaç kere yedim bi şeyler sabaha kadar uyumadi
Eddacerit Bizde 4ay boyunca kullandık bebegim tuvaletini yaparken çok zorlanıyordu ve zeytinyağı çok işe yaramıştı. Aç karnına her sabah yarm çay kaşığı 👍