Sirkeli su ve banyo yaptırmak önerilmiyor diye biliyorum ince bi tülbenti ılık suyla ıslatın bebeğinizin koltuk altı ve eklem yerlerinde bekletin sonra tekrar ıslatıp tekrar yapın bu şekilde ben yapmıştım ateşi düşmüştü faydası olmazsa tüm vücuduna uygulayın aynı işlemi geçmiş olsun ateşi düşer inşallah