ilayceylin aynen bizimki de hala inşp cıkıyor saat 16 gibi ılık dus aldırdım düşmedi hatta daha da yükseldi 39.2yi gördüm. Sonra ağlaya sızlaya calpol içirdim bi çay kaşığı. Biraz kendine gelir gibi oldu. Ama asla düşme azalma eğilimi göstermiyor. Bizde iki tane ateş ölçer var koltuk altı kullandırmak istemiyor ama uyuyunca yapıyorum o en son 39.1 gösterdi. Bir de temassız var o sağ şakağıno 38gösteriyorsa sol şakağını 39 gösteriyor alnı 37,5 mesela. Nasıl oluyor ben anlamıyorum.