Geceleri Prima gunduz BİM’in bezini kullanıyorum.sleppy kalıpları küçük lastik izi çok yapiyo ve çok taşıriyor.molfix içinde pütür pütür bı şeyler var bezin çocuk çişini yaptığında daha da sertleşti onlar ve inanılmaz derecede ağır bı kokusu var.a101 in bezi naylon bildiğin ve müthiş taşıyor her yerinden ama ince.bebeland ise çok tasiriyor.gelelim primaya şu an aktif bebek kullaniyoruz diğerleri bez mıymış diyorum çocuk çişini yaptığında bile dış kısmı ince oluyor diğerleri ağırlaşıyor ama o dokusu cisi tutuyor digerleir içindeki pamuk daha çok kabarıyor.bimin bezi bı tik kalın ama pamuk oranı daha ii diğerlerine göre sadece çok uzun süre durmayacak tasiriyor o da o yüzden geceleri Prima kullanıyorum.