Sleppy kullanıyorum sonra molfix Migros’ta indirimli diye aldım rengarenk bir bez geldi bana aşırı yapay geldi naylon kokuyor sleppy daha doğal.Lastik izi yapıyor bu bir gerçek.prima almıyorum çok güzel olabilir ama ben sürekli bez değiştiririm altı pişik olsun istemiyorum.Prima da çok pahalı maalesef. Goon yazmış hanımlar Onu merak ettim biri bana anlatabilir mi acaba? Bir de sleepy kalıplar gerçekten küçük mesela 3 le 4 arası fark çok az oluyor o yüzden beden alırken mesela 4+ maksi almanızı tavsiye ederim