1minikanne1 canım çok geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin. Hic stres yapıp çocuğuna da yansıtma bence. Bunu yaşamış bir anne olarak seni çok iyi anlıyorum ancak bebekler çok çabuk atlatıyor çok şükür. Benim bebeğim henüz 20 günlükken koronaya yakalandı ama atlattık çok şükür.