1minikanne1 çok geçmiş olsun. Biz de bebeğim 3 aylıkken korona olduk bebeğim de pozitifti. 2 gün ateşi çıktı daha sonraki 2 gün ateş olmadı 5.gün tekrar ateşi çıktı 1.haftada ateş bitti. Öksürük ve halsizlik 2 gün sürdü. Diğer ateşli olduğu günlerde halsizlik vs.olmadı. Ateşi çıktığında ilk önce ılık duş sonra calpol ve fitili 6 saat arayla dönüşümlü verdik. İlk iki gün iştahında azalma oldu daha sonra normale döndü. Eğer emiyorsa bol bol emzirin ve ateş olduğu için su verin. Doktorumuz 3 aylık olduğu halde ateşten dolayı su vermemizi söylemişti. Allahın izniyle iyileşecek inşallah. Dualarım sizinle.🙏🏻