1minikanne1 merhaba oncelıkle gecmıs olsun ınsalah hemencecık atlatırsınız. Ben de 10gun once oldum yeni bitti izolasyon süremiz. Oğlumm 4.ay 7 günlük daha ayını doldurmadan ateslendı hemen doktora goturdum dıslerıde cıktıgı ıcın once telaslanmamıstık. Covıd negatıf cıktı ama aksam ben ateslendım cok kotu oldum pozıtıf oldugumu ogrendık. Bebekler 2 gune atlatıyor eğer devam ediyorsa anne sütü vermeye gayret edin. Onların bağışıklığı güçlü hemen atlatıyorlar. Doktorumuz sadece calpol verdı onu verdık. Eger cok daha kotulesırse hastaneye gelın demıstı. 38.5a kadar evde kalın demıstı. Sızde sureklı takıp edın bır de ates dusurucu deneyebılırsınız. Sımdıden tekrar gecmıs olsun