1minikanne1 merhaba biz covid gerçirdiğimizde kızım 9 aylıktı iki gün ateşi oldu düzenli olarak calpol verdim ayrıca doktorumuz antibiyotik verdi, çok iştahsız bir bebek olduğu için vitamin alsın diye çinkoya başlattı 2.günün sonunda semptomlar yok oldu halsizliği oluyor ve o dönem hiçbirşey yedirememiştim üzülmeyin bizden çok daha çabuk atlatıyorlar Allah şifa versin çok geçmiş olsun