1minikanne1 Sık sık emzirin , burnunu sürekli açın ve postural drenaj yapın ( internetten nasıl yapıldığına bakabilirsiniz. Ciğerlerdeki sekresyonu atmak için etkili bir yöntem). Beslenmesine özen gösterin diyeceğim ama hastayken çok iştahlı olmaz bebekler. Su vermeyi ihmal etmeyin özellikle ateşli olduğu dönemde. Calpol verebilirsiniz hem ateşine hem de ağrısına iyi gelecektir.
Ateşinin yüksek olduğu dönemler için calpol 4 saat ara ile dolven 6 saat ara ile verilebiliyor. Dönüşümlü gidecekseniz de mutlaka ikisi arasında 4 saat kadar zaman olsun.
Dip not olarak geçeyim ateşi çıktığında sakın soğuk su veya sirke yöntemine başvurmayın çok zararlı.
Geçmiş olsun, umarım tez zamanda sağlığına kavuşur minik☺️