GizmofizmoE Gokceylul çok şükür kuzum çok insan korona da doktora da götüremiyor ki,Allah mecbur etmesin 🙏🙏
Biscolataerkegim GizmofizmoE Evet evet aynısı götürdüm doktora tabi ki gözün arkasına kadar bakıldı ve hiçbir sorun çıkmadı
GizmofizmoE Biscolataerkegim oh çok şükür normalmiş bende hep baktım internetten rahatladım sağolun💜💜
GizmofizmoE Zekzek uzayan sarılık geçirende okuyormuş bi yerde okumuştum doğru deöekk ki 14 aylık oğlum 1 aylıkken yattı ama çok şükür içim rahatladı☺️
Kubra-34 Kizlar leke ne durumda bizde 5 ayligiz bizimde gozun renkli kisminda gri leke gosterdik bugun dogum lekesi gibi bisey onemli degil ama gecmez kalici dedi doktor insallah gecer 😔
Fatmanrxx27 Kubra-34 6 yaşında oğlum hala duruyor ama 2 göz doktoruda normal dedi grimsi gibi demi bende çok korkmuştum 🥺🙏
Kubra-34 Fatmanrxx27 evet bizede oyle dediler ins gecer ama kalici dedi dr. Resim atabilirmisin rica etsem 😊
Bayanzenginn buse0645 aynı durumu bende yaşadım canım ama doktorum doğumda oldugunu söyledi kanaldan zor çıktığı için 2aylıkken geçmişti tamamen
Kubra-34 Bayanzenginn dogumda varmiydi tam bilmiyorum aslinda 2 aylikken ben farkettim cok minikti leke suan 5 aylik buyudugu icin tekrar goturduk ins dahada buyumez dr gecmez dedi ne kadar dogru onuda zaman gosterecek hayirlisi daha kotu seylerden korkuyordum