ElaZeyAras buse0645 canım nasıl bir leke .kan gibi mi .benim kızımda da vardı 40 günden sonra geçti .
barlassmoom kızlar sizinki neden bilemem ama benim eşimin bir gözünde var beyaz kısmında kahverengi bir leke. doğum lekesi gibi. hiçbir sorunu sıkıntısı yok. yorulunca koyulaşıyor sadece