Aselduru88 oğlum 7 aylıkken baba dediğin de hiç mutlu olmamıştım anne bekliyordum çünkü 🤣 ama ilk kelimesi dede oldu sonra baba 😊 bundan 10 aylik iken kumandayı alip kanallari degistirdigini gorunce cok mutlu olmustum şimdi 13 aylık yeni yeni bay bay yapıyor ona d mutluyum 🤣