gizemito Aselduru88 İlk kahkahasını 3 ayın içinde attığı an ağlayacaktım mutluluktan, 4 ayın başında döndüğünde delirecektim sevinçten. Şu an 4,5 aylık resmen konuşuyor gibi şirin ağız hareketleri var her gün eriyorum dudaklarını yicem haberi yok 🤭😳🤩
BalarisiYusra Aselduru88 neler yok ki şunu ne zaman yapcak bunu ne zaman yapcak derken hepsini teker teker yapıyor çok şükür ilk elinde bi oyuncağı bile zor tutarken şimdi herşeyi alıyor ağzına sokuyor 😀 yeni yeni de oturmaya başladı tabi devrilmesi oluyor hala tam anlamıyla oturmuş değil 😍
Amphitrite 1.5 aylıkken çıkardığımız sesleri, yaptığımız mimikleri ve el hareketlerini taklit etmeye başladıçok şaşırmıştık. 2 aylıkken dönmeye başladı. Şimdi 3 aylık heralde bu ay emekler önümüzdeki ay yürür 😂
Alya112 Aselduru88 bebeğim 4 aylık hep anneemmm diye severim sürekli. Bir kaç kere annem der gibi geldi tesadüf sandım sonra annemle babam da duydu baya anneemm diyor uzatarak . Video çekerken de yakaladım çok mutlu oldum. 🤗
iki_prenses_annesi201 Aselduru88 yaaaa okdr ilk şeyleri vae ki hangisini söyleyeyim bilemedm 🤷♀️🥰 daha 3 günlüktü emzrdikten snra kucgmdayken gülmsemesini gördüm okadr mutlu oldm ki çok güzeldi o an 🥰🥰 bide 3 aylıkken teyzeme ve eşimin halasına kahkahayla gülmesi beni bitirdi 😍 bana hiç öle gülmedi 😂 snrdn güldü tabi 🥰
smyra32 Denizkizimm benim kızımda 2 aylık olmasına tam 7 gün varken koltuk altından burnumla gidiklamistim sesli gülmüştü.. şuan 2 ay 7 günlük olduk bir daha yapmadı hergun deniyorum .. tam da video çekerken gülmüştü dönüp dönüp izliyorum 🥰
SelimeliS Aselduru88 aslinda cok var ama sanirim en cok ilk dişini farkettigimde cok sevinmiştim çünkü coook bekledik yaşını 4 gün gectikten sonra çıkardı 🤣
RNmom20 Aselduru88 8 aylık olmasına yaklaşık 1 hafta varken alkış yaptığında o kadar heyecanlandım ki biraz korktu benden 😂😂
tugceerva06 Aselduru88 3 aya girdiğinde sesli kahkaha attı yaptığım bı harekete o günü unutamıyorum. Şu an 6 aylık ve çak yapmayı öğrettim oda öğrenmiş bide tospik şarkısını söylüyoruz sürekli ve öne arkaya gidiyo oyun oynuyor güya bide cee eee yapıyoruz battaniye kapatıp onuda öğrenmiş birde son olarak emzik kankasi emmi emmi diyor emziği ne ahahhaa yerim🤣🤣😍😍😍