Aselduru88 1,5 aylıkken koltuktan düşmüştü, çok sevinmiştim. Bu nasil ana demeyin benim koltuklarım alçak ve bebeğim ilk defa dönmüştü tabi sonu hüsran sabaha kadar birşey olur mu diye başında beklemiştim😂 Birde 2 aylıkken ilk defa gülmüştü dünyalar benim olmuştu güzel yavrum, bebeklerimizin gülüşleri güzel yüzlerinden ömür boyu eksik olmasın inşallah❤