Aselduru88 beni daha doğar doğmaz şaşırtmıştı. Ben hep bebekler ilk doğduklarında gözlerini açamazlar hep kapalı kalır çok nadir anlık açarlar sanırdım. Etrafımda hep öyle görmüştüm. Ama doğduğu gibi bana ve babasına uzun uzun bakışları beni çok şaşırtmıştı, kırpmadan gözlerimizin içine içine bakıyordu fotoğraflarımız var ve iyi ki o anları ölümsüzleştirmişiz diyorum ilk şaşkınlığımız ilk hatıralarımızdan biri oldu🥰