Milasmom canım sezeryan doğum sonrasında bebeğim 7 gün yoğun bakımda kaldı. Çocuk doktoru bana üzülmemi çocuğum için bir damla da olsa süt sağmamı söyledi. Ben elektrikliyle bi hafta göğüslerim kanayana kadar hep sağdım. Yara oldu ağlaya ağlaya sırf süt üretimim artsın diye 1,5 saat arayla yarımşar saat sağdım 2 memeyide. Şu an 2 aylık ve her fırsatta emişiyoruz😍 Moral olsun diye anlattım😊
Sütüm gelmiyor düşüncesini kafandan atmalısın
❤️ Bebek ağladığında göğsün süt üretmek için harekete geçer.
❤️ Rabbim öyle bir yaratmış ki ne kadar emilirse o kadar süt üretir göğüsler.
Bol su hoşaf protein öneririm.
Değişik emzirme pozisyonları dene.
Ve emzirmenin muhteşem bişey olduğunu hisset.