Milasmom emzırdıkce sut falan gelmıyor arkadasım. Sut arttırıcı dıye satılan tum ıceceklerı, cayları, damlaları kullandım ve bır umut hala kullanıyorum.2. Ayımı bıttı toplam ıkı memeden 20cc sut anca gelıyor en ıyı geldıgı zaman. Ne yapayım cocugu aclıktan oldureym mı. Durdurmak mumkun mu. Verıyorum mamayı yapacak bısey yok. Kendını uzme cocugunu da ac bırakarak ezıyet etme