NazliBaarzboyac Kubra34 ama insanlar anlamıyor çünkü onlar hiç süt sıkıntısı yaşamamışlar mama verme demek kolay o anları yaşamak zor
Aliasafinannesi Benim doğumdan sonra sütüm bile kesildi. Çok stresli bir lohusalık geçirdim bu süt yüzünden. Ama pes etmedim. Göğüs uçlarım felaket yara oldu o halde yinede emzirdim. Ne yesemde sut gelemz olmustu. Önce sütümü getirdim. Bir kaç gün onun için çabaladım. Bu arada günde 2 kez falan mama veriyordum doymuyordu. Sonra emdikçe çoğaldı sütüm. Normal sofrada ne yersem sütüm gelmeye basladi çok şükür masallah şimdi sadece anne sütü veriyorum