Gokce07 Kucagımda ne kadar daysnsbilirsem ı kadar uyuyor gündüzleri gece 2 den 6 ya kadar emiyor sonra 1,5 2 saat kadar 😏 2 aylıgız
mine-s Gokce07 canım geçecek büyüdükçe sabret, biz de sabahları öyleydik geçti Şükür. dört aylık olduk yeni, saat başı emmeye kalkıyor, gündüz de ondakikada bir ağlıyor uyurken ama zaman zaman düzelecek sabret 🙏🏻
mucizelerimhu Gokce07 Çok emmesi gaz yapıyor diyorlar kafam çok karışık bazen kakasını kendi yapamıyor diye çok emziriyorsun diyorlar çok emmesi gaz mi yapıyor karnındanda sesler geliyor
Oscar HappyKids 15 aylık gündüz 2 uyku yapıyor toplam 2 2.5 saat akşam 21.00 en geç 23.00 arası gece uykusuna geçiyor. Sabah kalkış en geç 09.00. Tek sıkıntı diş dönemindeyiz gece çok uyanıyor 🙄
Lilayda Aysedoga aah eski beni anlattin..hic duzelmicek mi diye hep sormuştum kendime. Hahhaha düzelmedi. Ama uyku saatleri değişti. Gene yarim saat ama olsun geceleri düzeldi. 8 aydan sonra
Arifeeee Mrcoyku gece 11 12 gibi uyanıyor emzirip mama veriyorum.Genelde uyanmiyor ama bugünlerde diş huysuzlugu var galiba uyanıyor.
Lilayda Esraaydin 4. ayda uyku gerilemesi ve atak dönemi var biraz bozuluyor haberin olsun uzulme sonra gene düzeliyor
Burcinmaden Lilayda Bu tam anlamıyla ne zaman geçiyor mahvoldum kızım 4 aylık ama bu uyku gerilemesi denen şey başladı 4. Ayına girer girmez hemde
Suzionur Lilayda ay bu yazın iyi geldi bana 4. Aydayız ve uyku düzeni felan kalmadı atağa girdi heralde 🤣🤣
Lilayda Mrcoyku ilk yattıktan 1 saat icinde en az 4 yada 6 kez uyaniyor. Sonra derin uykuya geçiyor. Ben gece 12 gibi sut veriyorum biberonla. Sonra 4 bucukta uyaniyor. 4 bucukta uyanmazsa 6 bucukta kesin uyaniyor. Sut veriyorum yine. Sonra uyutmaya çalışıyorum 8 8 bucuk tam uyanış oluyor artık.
1anne1bebe HappyKids 26 aylık sabah 8 buçuk 9 gibi kalkar öğlen 1.5 - 2 de yatar 3.5 - 4 e kadar akşam da 9 buçuk 10 da yatar bazen gece de 2 defa kalkıyor emmek için gündüz uyumuyor o zaman da akşam 8 - 8 buçuk gibi uyutuyorum
Pepito HappyKids 15 aylik. 11:00’da uyur 14:00’a dogru uyanir. 19:30’da gece uykusuna yatar kac kere uyanir sabaha kadar allah bilir onu. 2 sefer emer gece, digerlerinde su icer kucagimda biraz tutarim uyur hemen yatiririm. Bazen 5 bazen 4 bazen 7 kere… sabah 07:00- 07:30arasinda uyanmis olur en gec.
Lilayda Pepito sabah 7 de uyanmasi eger ev hanimiysaniz zor olmuyor mu? Calisiyorsaniz sorun yok tabi benim gibi ama… Bence 11 deki uykusunda 2 saat sonra uyandirin saat 16:30 gibi bi yarim saat sekerleme sonrasi 8 bucuk 9 gibi yatarsa sabah uyanmasi gecikmis olur. Tabi bir fikir benimki sadece. Siz daha iyi bilirsiniz cocugunuzun durumunu
Emralpakcn Pepito gündüz fazla uyumuş olmuyor mu benim oğlum tek uykuya geçiş yapıyor temmuz doğumlu gündüz uykusu maximum bir buçuk saat sonrasında 21.00 gibi akşam uykusuna uyuyor ama biz de diş dönemindeyiz aşırı uyanıyor
Canancann Lilayda sanırım çocuklarımız aynı çocuk 😂11 aylık oğlum akşam 8-9.30 arası bir saatte uyuyor ve ilk 1 saat içinde 3-4 kez kalkıyor sonra tam 12 gibi mama veriyorum 4 gibi bidaha veriyorum vermezsem sık uyanıyo ve kaçıyo uykusu sonra salla babam salla. Sabahta 7.45-8 gibi uyanıyor. Gündüz iki uyku yapıyo biri 11 de diğeri 3.30 da
pembeblog 3 ay 5 gunluguz sabah 8:30 9:00 gibi kalkarız 2 saat arayla 3 gündüz uykusu yapar. Pijama giyip 10/ 10bucuk gibi karanlıkta uyur. Gece 2 kere filan uyanır emzirip uyur .
Eymenncik HappyKids 6 aylık oğlum gündüz 3 uyku yapar, 45er dakika uyur genelde. Gece uykusunada 11de gecmis olur, sabah 9da güne başlar . Fakat 1550 defa sabaha kadar uyanır geri uyur bunada bi cozum bulamadım 🤷
Karaninannes Eymenncik Aynen bizde öyleyiz. 6 ay 10 günlük. Uyku eğitimi alacağım. Hatta ücretini verdim ama cesaretimi tam toplamam gerek 😑
Fatma8988 Eymenncik uyanıklık sürelerinze dikkat edin. Gec kalıyorsunuz bence gece uyku saatine. Gündüz uykusu kısa ve uzun aralıklarda uyanık kalm cocuk yorulur yorulan cocuk cok sık uyanır
13haziranmucizesi Eymenncik bende bulamıyorum 7 aylık olucak kızım 4 gün var gece uylusuna 12 de anca geçeriz gece tabi bir çok kez kalkar bir sağa bir sola döne döne kendini uyandırır tekrar sallanmadan uyumaz nasıl bir düzen oluşturucam gece uykusunu nasıl erkene çekicem bilmiyorum
Pepito Lilayda sorun degil bence. Gune erken baslamayi seviyorum. 7 de uyanmak zaten ideal bir saat. Cocugumu da boyle alistiriyorum, mutluyuz. Sevgiler. 🌸
YasemiNYagmur1 HappyKids 7 aylık. Günde 2 defa uyuyor. İlk uyku 1 saat 2 inci uyku 2 saate yakın oluyor. 20:00 veya 20:30 da gece uykusuna geçip sabah 06:00 da mama için uyanır geri uyur ve sabah 08:00 de uyanır
Gonul82 YasemiNYagmur1 benim de oğlum 2 uykuya düştü artık sabah ilk uykusunu 1,5-2 saat ikinci uykusunu 1,5 saat uyuyor .en geç 4 gibi uyanmış oluyor . Ama bir türlü gece uykusubu oturtamadım . Akşam 8 e kadar 4 saat uyanık kalıyor çok uzun geliyor bana . Sizin uyku aralıklarınız nasıl 2 uykuyla . Bana bi yardımcı olun 🙈🙈🙈
aylakmadam YasemiNYagmur1 ayyy benmki surekli uyanio dondurup duruom anlamadim ki. Ne yediriosunuz gece
Mom022 HappyKids 22 aylık. Öğlen 12 1 gibi 1,5 saat uyur. Gece uykusuna da 9 9 buçuk gibi geçer sabah da 8 gibi uyanır.
matmazelmomy Mom022 kızımda 1 hafta sonra 22 aylık olucak öğlen uykuları 2 ye kadar uyumuş oluyor ve çabuk uyuyor ama gece uykusu çok zor oluyor 1 saat uğraşıyorum uyutmak için 10 buçuk gibi odaya giriyoruz. Sizinde zor uyuyormu acaba
Saremcan29 Düzenli uyku istiyorum artık gerçekten çok yorucu oluyor 🙃 şu dişler bittikten sonra gece ağlayarak uyanmaları bitecek mi acaba bilen varmı😊
Glytsdmr Saremcan29 mrb ınstagramda tunalihayat sayfası var onu takip edin derim ben o sekılde uykuları duzenledım ve desteksiz uykuya gectım 1 hafta sonra 6 aylık olucaz bızde ayrıca beste hanıma zorlandıgınız da yazınca da donus yapıyo ucret siz kesinlikle tavsiye ederim
Ondgzde 2 aylığız gündüz 3 kez yarım saat en fazla 45 dakika uyur bugün 3 saat uyudu ilk defa gündüz şaşırdım akşam mızmızlanmaları başlar uyku için karanlık ortam hazırlar klasik müzik açarım uyumaz tabi uykuya dalıp geri uyanır bi 4 veya 5 defa 6 denemede derin uykuya geçiyor akşamları çok huysuz oluyor benimle aynı problemi yaşayan var mı acaba
Yavuzselimmm Ondgzde biz de 2 ay 4 günlüğüz gündüz 3 defa aralıklarla birer saat uyuyor ama gece 22 den sonra saat 02 ye kadar kesinlikle uyumaz ve çok mızmızlanır ama sabah 10-11 e kadar 3 saat aralıklarla uyanır tabi bazen süre azalıyor daha fazla kalkıyor benim bebişimde tek düzen mızmızlanma saatleri
Elif-ikra Ondgzde bizimkide öyle 2 bucuk aylık. Gündüz 1,5 2 saat arayla uyuyor oda kısa kısa uykular akşam olunca huysuzlanmaya baslıyor. Derin uykuya dalması için baya uğraşıyoruz en gec 10 11 bucuk arası uyumuş oluyor ya bide sürekli sallanmak istiyor gündüz sizinde öyle mi ?
Mhulya011 HappyKids 9 ay 11 günlük sabah 10 veya 11 de ilk uykusunu yapar 1 gibi kalkar 3 veya 3.30 da 2. Uykusunu yapar 5 de en geç 6 da kalkar 7 30 da kestirir 11 de gece uykusu yapar
Dilanilhn_ Mhulya011 benim kızımda gündüz 2 yada 3 saat uyur gece 12 de yatiyor sonra kalkıyor sabah 4 de uyuyor ne yapacağımı bilmiyorum uyku.hrama oldu yenidogan gibi gece hep ayakta
AysuClk HappyKids Ben nerde yanlış yapıyorum acaba.Herkes 9 10 da uyuyor demiş maşallah bebişlerinize.Kızım 4 aylık gece 2 den önce uyumuyor uykuya çok direniyor ağlıyor uyuyamadıkça mutfakta aspiratör sesinde ayakta kolumda sallayıp uyutuyorum başka türlü hiç uyumuyor beşiğe koyayım ağlıyor 😕İyice daldıktan sonra koyuyorum beşiğine.Emmek için 6 gibi uyanıyor dalıyor tekrar uykuya sonra 9 da da kalkıyor.Öğlen uykusu da belli olmuyor bazen 2 3 saat uyuyor bazen aralıklı az uyuyor.
Esraaaates AysuClk Allah kolaylık versın valla 🙄 hem ayakta sallayarak hem aspıratör sesi zor olsa gerek
Seda34 AysuClk bendee benim gibi olan varmı diye posta göz geziriyordum kiiii benzerimi buldumm benim bebeğimde gündüz 2 yada 3 uyku yapıyor ama sallanmayı bırakınca direk uyanıyor 1 saat kadar uyuyor gece de 12:30 01:00 01:30 canı ne zaman isterse artıkk sabahta 05:00 gibi kalkıyor
theAna AysuClk Allah kolaylık versin :( buziki orhan kolik müziği denediniz mi? Oğlum onunla uyuyor uyku getiren bir müzik 🙊
Cansuediz AysuClk merhaba aspıretor sesıni YouTube’dan bulsanız yda telefonunuza arşı kaydetseniz hem sizde ayakta yorulmazsınız. Birde ben bebegımın kundağa alıştırdım aşırı güvende hıssedıyor kucakta uyumaya alışmadı kundak daha çok alıştı. İnş kolaylık olur belkı ısınıze yarar soyledıkelrım. Bıde benım çocuğumda gece ıkıde gece uykusuna dalar ama 12gıbı uyur 1de kalkar sonra alt açma doyurma derken ıkıde tam gece uykusuna dalar ıkıden önce gece uykusuna gecmıyo