RabisSerra Albayrakokur küçükken onu severdi hareketlerini de yaptırırdım kollarını felan bağlardım yeri gelince gelişim açısından güzel bi şarkı bence🙈
Minikcivcivim RabisSerra benimki dinlemekten çok söylemeyi seviyor 😅 otobüsün tekerleği yuvarlak, pepe şarkıları, kukuli şarkıları, kendi kendine uydurduğu şarkılar falan söyler durur sürekli 😅
RabisSerra KardelenYB dua mı dinliyo maşAllah bende bazen dini şarkı felan açıyım diyorum ama malesef bulamıyorumm pek bişi
yusufumyasemin ElisaNazzz aynenn onu açıyorum el hareketleri yapıyorum bayıla bayıla dinleyip izliyor beni
RabisSerra EymenMomy_ nenni desem dağlar uyur varya ben bizzat ona bayılıyorum sesimle de eşlik ediyorum ama bebiş sevmiyor🤷🏼♀️☺️
assd15 RabisSerra yoo daha 5 aylık ama 1 aylıktan beri açıp dans edip söylüyorum tanıdık geliyor ondan sanırım ☺️