RabisSerra Ay Serram Otobüsün tekerleğine bayılıyooo🙈😅 gözünü kırpmadan izliyo ponçiğim😳🤗 Bende artık evde otobüsün tekerleği yuvarlaaaak yuvarlaaaaak yuvarlaaaak😅😅 annesi bebeği salladııı pış pış pıııış pış pış pııııışşşşş diye sayıklarken buluyorum kendimi🤦🏼♀️😅
RabisSerra EymenMomy_ kaç aylıksınız ? ☺️ Ninnide de çok kategori değiştik şu an dualı ninniler var onları dinliyoruz
RabisSerra Kreşte , ana okulunda staj yaptığım için çoğu şarkıyı ezberlemiştim nerdeyse ☺️ Gün içinde bildiğim şarkıları söylüyorum sık sık ama beni pek fazla dikkatle dinlemiyo daha küçük olduğu içindir belkide🙈
Adar23 RabisSerra RabisSerra cocuk gelisimci olmak, bende anaokul da ne ogrendiysem uyguluyorum ama cevap sasece tukurmek 😁😊😊
Mirac_momm RabisSerra aynen bnde öyleyim bnde kreşte çalıştım bildiğim söylüyorum pek oralı olmuyor kaç aylık senin bebiş bide bnm oğlum özel çocuk acaba ondan mı dedim de
-22-BID MotherQueen kesinlikle benim kızım da öyle hatta eşimle ben bile alıştım ses olmadığında farklı geliyor 🙈
RabisSerra EymenMomy_ nenni desem dağlar uyur varya ben bizzat ona bayılıyorum sesimle de eşlik ediyorum ama bebiş sevmiyor🤷🏼♀️☺️
MerveToprakk RabisSerra Hamileyken kırmızı balık dinlerdim, oğlum şimdi onu çok seviyor ya şaşırıyorum 😂
Si_se_ta_be RabisSerra Arı vız vız vız. Odadan çağırıyorum gelmiyor bende getirtmek için bunu açıyorum koşup gelio😅
Aysess38 Si_se_ta_be bizde Arı viz vızı çok seviyoruz 🐝💕 bi de parmak kukla arı ördüm 🤗kartımızda var görsel olarak da destekliyorum çok hoşuna gidiyor bebişimin😇
Masalikoo Hiç abartmıyorum çiftetelli ve bahçe duvarını aştım 😂😂bunlsrı duyunca çığlık çığlığa alkış çalıyor 😅bu arada 8 ay 17 günlük