Cnksncnsu kuzum sen dr. Gittiğinde bu durumdan bi bahset. Geçen gün kontrol için dr. A gittik 7 aylık bebeğim var benimde. Rastgele kontrolde orta kulak enfeksiyonu çıktı. Halbuki ne ateş ne huysuzluk ne iştah azalması ne kulakla oynama bisey yoktu. Dr bakmasa bilmezdik. Hiç mi kulağını falan çekiştirmiyordu dedi dr. Hayır dedim. O yüzden sen bi sor baksınlar her ihtimale karşı. Biz şimdi antibiyotik falan başladık. Inşallah değil-dir tabi ki sizinki ama gittiğiniz zaman bi söyleyin.